tirsdag 5. januar 2010

Godt nyttår!!!!

Ja, da er det nye året godt i gang! Og min permisjon er over. Back in buisniss.
Gleder meg litt da:) skal bare jobbe tre dager i uken. Så da er det fortsatt flere fri dager enn arbeidsager inei uke for meg.. Inntil videre...

Å sy, det er ikke så lett. For med en aktiv 1åring i hus så blir det mer mas og jas en gøy:) men når kvelden kommer hender det jeg svinger i gang maskinene mine:) som dere ser av tidligere innlegg så er det votter på menyen. Det er det fortsatt. Har noen par til liggende sommikke er dokumentert enda.. De kommer snart:)

Jeg funderte på broderimaskin... Fikk penger til jul og tenkte å invister dem.. Men... Så saboterte bilen min ALT! Eksosen hit til... Eh... Der nede... Og ene hjulet var flatt da jeg kom ut fra jobb.. *sukk* skal visst ikke fåfine broderimaskinen jeg :( kanskje neste år!

Ble ett bildeløst innlegg dette... Pytt pytt;) kommer sterkere tilbake!

Godt nyttår til dere alle!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...