tirsdag 25. august 2009

Mei-Tai i barselgave!

En litt forsinket sådan... baby'en er allerede blitt 9 uker, så her er jeg jaggu treg... Men her er den altså! Etter i herdig sying i dag.

Det er så utrolig gy å ha ei vennine med samme hobby! Lykke liten er også begynnt å sy, så i dag pakket jeg med meg frøet og maskina og en haug med stoff og dro av sted. Så fikk barna leke mens mammaene fikk sy! Utolig deilig dag!!! Og her er resultet:




Alle stoffer er fra stoff og stil. Sydde på en applikasjon på den kjedelige innsiden slik at den kan brukes ut... Tror jaggu jeg foretrekker den siden ut uanset... hmmm.... :)

3 kommentarer:

Kristoffa sa...

Det hørtes koselig ut å sy sammen med en venninne Så fin denne ble. Jeg lurer litt på om jeg skal prøve meg på en slik jeg også. Er det vanskelig og hvor har du funnet mønsteret?

Litefrø sa...

Jeg har brukt mønsteret som ligger ute på tettinntil.no

Gjort noen små forandringer da:)

-kine- sa...

Den mei taien var flott! Støtter deg i at den var fin med "innsiden" ut :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...