søndag 23. august 2009

Kveldens kreative sprell! *solgt*

Jeg må si jeg er STRÅLENDE fornøyd! Disse stoffene er kjøpt på e-bay. Har lenge lurt på om jeg skulle sy forklekjole av de... men så har jeg liksom bare ikke kommet helt i modus... Men så, i dag etter et meget hyggelig sy-samvær (forrige innlegg) vaR JEG SÅ INSPIRERT AT JG BARE MÅTTE.








Mønsteret er meedom, pittelitt modifisert... Knappene er også kjøpt på e-bay, og de var bare SÅ smarte til denne kjolen som er vendbar!

Skal vi kalle den forelskede elefanter tro??? Maaaange hjerter og elefanter på tur her ja!!! :)

Denne er til salgs for 250kr. Størrelse 92.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine disse kjolene var!!!

Fin og ledig fasong på dem, og stoffene er jo helt herlige!! Blir i godt humør av å se på dem : )

Hilsen Tråkleguri

LilleLeo sa...

Den var veldig søt!

one K sa...

Å, så flott kjole du har laget, helt bedårende!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...