mandag 30. mai 2016

Silhouette pix-scan

Ved er uhell kjøpte jeg en pix-scan matte til min silhouette cameo. Hva skulle jeg med den??? 

Et lite google søk, fikk opp mange filmer om hvor kjekk den var til åmlitte ut figurer i papir. Hmmm... Jeg bruker ikke så mue papir.. Men kunne den være kjekk til vinyl rester? 

JAAAA!!! Den er UNIK! Beste bomkjøp noen sinne! 

Her er hva jeg gjør: 
1. Plasser de små bitene med vinyl på matta og ta et bilde. 
Pass på at du får med hele matten på bildet. Viss ikke så virker det ikke. 

2. Lagre bildet på pc. 

3. Så åpner du silhuette programmet og velger "openpixscan image", denne knappen finner du øverst i venstre hjørne.

4. På høyre side av skjermen kommer det opp en mumighet for å åpne bildet på pc. Gjør dette. 

5. Voila! Nå kommer matten, med bitene dine inn på skjermen. Nå kan du tilpasse kuttene dine perfekt! 

6. Print :) 



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...