torsdag 21. juni 2012

Raa Raa - Den bråkete løven!

Når man har besøk som har lyst til å sy, da blir man glad!:) og i kveld er en slik dag! Besøket hadde en bestilling fra sin lillebror; rød og grønn genser med løve på!
Selv om jeg har rundt 10000broderier klarte jeg ikke å finne en løve som var slik jeg hadde tenkt.. Det hele endte med at mitt besøk fikk en god ide; ra ra den bråkete løven!
Dermed etter et søk på google fant vi rara, og en time og et par tutorials på youtube senere ble dette broderiet til:

Den er ikke helt perfekt enda, men til å være første stingsatte broderi uten hjelp av auto funksjoner er jeg veldig fornøyd:)
I morgen er det sytreff på tromøy igjen! Jeg gleder meg!

1 kommentar:

Veronica sa...

Løven ra-ra er en stor favoritt her i huset!!! Kjempestilig! -Så flink du er:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...