torsdag 10. mai 2012

Skjokk rosa!

oioioi, så rosa denne ble!

Photo 22 06 54 10.05.12

Kjolen er sydd i chenille fra stoff og stil (tror jeg..) Den er sydd i str 10år og er ment som en modell for en kjole jeg skal sy senere.

det er kjempe lenge siden jeg har sydd føler jeg… i allefall noen uker!

Det er fantastisk  å sy litt igjen:)

Jeg har brodert litt også i kveld. Jeg har brodert på en dåpskjole og brodert litt på to kjoler jeg har sydd tidligere. Kjolene ble levert til mottaker uten broderier fordi jeg aldri fikk bestemt meg, men nå har mottaker bestemt og jeg har brodert. Se bort fra plasten, den går bort i kontakt med vann:)

Photo 22 08 16 10.05.12

1 kommentar:

I en Sving sa...

Rosa er superkult :D Kjempefin kjole da :)

Og nydelig tekster i broderiene :)

Ha en flott helg :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...