onsdag 7. desember 2011

Vannkoppene går mot slutten!

Endelig! Frøet har hatt vannkopper, de er endelig på tur bort. Først var det ei uke med munn, fot og hånd syken - så kom vannkoppene samtidig som jeg fikk halsbetennelse... Og vi skulle feire at frøet fyllte 3år(det måtte vi bare utsette..) Så de siste ukene har jeg ikke hatt mye tid til å sy eller andre ting. Nå begynner det endelig å lande litt rundt meg. Så i kveld fikk jeg startet på en bestilling jeg fikk for noen dager siden.



Kjolen er nesten maken til den forrige kjolen jeg sydde, med unntak av at ullen er noe mørkere og blonden er en annen:) str 3år. denne kjolen er det flere som ønsker seg..

Jeg har også laget en vri av samme kjolen i bambusvelour.



Dårlig mobil bilde, men det får gå i kveld:) brodert bæ,bæ lille lam.. på skjørtet, og satt på en blonde nederst str 74. Denne kjolen var sydd fra før, så jeg satt ikke inn noen blonde i halsen - jeg er redd det ville blitt for trangt. Så halsen og armene har bare overlock kanter, noe keg egentlig liker veldig godt. Det gir et veldig enkelt utrykk, og det er det jeg liker ved disse kjolene. De er enkle og fine samtidig:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...