tirsdag 25. oktober 2011

Innspurten er igang!

Til helgen er det hobbymesse på strengereid! Lørdag og søndag 11-17:) jeg holder på å "sy meg i hjel";) snakker om å gigjernet i siste liten... Hehe...

Igår fikk jeg besøk av min beste venninde(www.lykkeliten1.blogspot.com) hun er ikke bare min beste venninde, men også min trofaste systøttekontakt:) så med hver vår maskin, en haug klippede votter, smekker og kjoler gikk skravla løst mens maskinene durte:)





Skjønne smekkene er sydd av jersy/interlock og foret med fleece.




Herlige brube kjolene er sydd av bambus og har skjønne broderier på. Den glitter rosa på bildet under er isoli. Resten er også bambus velour.



Kjolene er i str 56-92, men der mangler et par størrelser på skalaen.. Kanskje jeg rekker det før helgen?????

1 kommentar:

Tone sa...

Wow! Effektiv du er! Masse lykke til på messe! Finnes jo ikke noe mer morro enn å selge sine egne ting=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...