torsdag 9. juni 2011

Smekkeskjerf!

Ikveld har jeg og frøet vært hos Lykkeliten og lekt og koset oss.
Frøet fikk kveldsmat og det var stor stas:)
Slike ettermiddager er så utrolig hyggelige!

Vel hjemme fikk jeg uendelig lyst til å sy litt! Men jeg klarte ikke å bli enig med meg selv... flere snurreskjørt eller lage mønster til smekke?

Det ble smekke!

Og jeg må si jeg er riktig så førnøyd!
Det ble fire stk av en 30cm
med jersy jeg ikke har klart å finne på å bruke til noe før!


Ble de ikke herlige?

Alle fire smekkene har merkelappen på forskjellige plasser... klarte ikke å bli enig med meg selv.. men nå er jeg det;) Så de neste som kommer kommer til å ha merkelappen på samme sted:)

Mønster: Eget
Pris: 90,-

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...