fredag 18. mars 2011

Passert 400tilhengere!

Tenk jeg har nå over 400 tilhengere på facebook! Itillegg har jeg fått mange nye blogg lesere i det siste! Kjempe gøy!

Dette må feires må det ikke? Når jeg passerer 500følgere på FB trekker jeg en vinner av en overraskelse!

Så, lik fb siden min, del den og kommenter i innlegget her at du har delt så er du med i trekkningen! (du deler siden ved å gå inn på FB siden og trykke på del)




Ved å trykke liker her sprer du bloggen på fb slik at enda flere kan delta:)


Husk å legge igjenn en kommentar til dette innlegget for å være med i trekkningen:)

70 kommentarer:

Vi på Vik sa...

Liker jo såklart bloggen, og har delt den med mine FB-venner!

marihøna sa...

Da har jeg også delt :)

Mariii sa...

Done Deal !!!

Anonym sa...

gratulerer med mange følgere :D

Miriam sa...

Delt :)

Tmb sa...

Da har jeg også delt ;)

rasle sa...

Jeg også har delt da =)

Tone sa...

Delt jeg og:) og lagt meg til som følger av bloggen din. Har sneket og sett alt det fine du legger ut på bv. Du er utrolig flink!! :)

Mayeliz sa...

Fant din blogg med en tilfeldighet, og la meg til som følger - og selvsagt liker jeg den. :-)) Skal bli spennenede å følge med her inne. Du lager masse flott :-)

Ann Kristin sa...

Er både liker på fb og følger på bloggen. Har delt og lagt inn kommentar på blogg og fb.

Mye fint du klager. Masse inspirasjon

LilleLeo sa...

Jeg er med, liker og har delt! :)

carina sa...

Gratulerer med så mange følgere!
Er desverre ikke på facebook (enda) jeg, men når og hvis:),så vil jeg jo gjerne bli dinn venn på facebook:)
Ha en super dag:)
Klem fra Carina

Unknown sa...

DONE :D *krysser fingrene*

Litefrø sa...

carina: du følger jo bloggen så du får bli med alikevel:)

TAkk til alle som deltar! Håper enda flere blir med! Telleren på FB stiger oppover...

Happy Mamma sa...

Liiiiiker :)

-Fever-

Merete K. sa...

Heisann :-)

Lagt meg til som følger av den fine bloggen din. Delt link med mine venner på facebook og vil veldig gjerne være med i trekningen din.
Ha en fin dag!

Mvh Merete

Anonym sa...

Da har jeg delt julie :)
klem

Bente_s sa...

Ja, jeg liker :)
Og deler og følger :)

Lucky Rock Designs sa...

Jeg har delt, liker og følger :)

Cecilie sa...

Delt ;) og ikke rart at du har så mange tilhengere som er sååå flink ;)

Nina sa...

Liker og har delt :-)

HildeR sa...

Gratulerer!!
Delt linken på FB jeg også : )

mari_gull@yahoo.no

Anonym sa...

Delt på Facebook!

S K Bendixen
route61(ætt)hotmail.com

hejsa80 sa...

Jeg har delt :)



hege_boe@hotmail.com

Lise sa...

jeg har også delt siden din :)

Eva Marie Tronstad sa...

Jeg har likt deg en stund jeg da. Nå har jeg delt også :-D

Hege Anita sa...

Delt :)
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

Unknown sa...

Har lagt meg til som følger på bloggen din
Og
Liker på Facebook
Pluss jeg har linket deg på siden min

Ha en flottings dag videre

Anonym sa...

Gro Kåsmoli
Delt:))
grkaas@online.no

Anonym sa...

Jeg også har delt på facebook:)

Michelle
michellenibe@hotmail.com

BMB sa...

Gratulerer!! :o)
Både liker og deler!

Hilsen Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Jeg henger meg på!
olemartinjensen@live.no

Ole-Martin

Ida Lind sa...

Jeg deler på facebook!

urettferdig@live.com

Storbyliv sa...

*** God kveld *** =)
Jeg hjelper gjerne igjen!

--- 272 stk tipset via privat melding på facebook, samt at jeg har delt linken --- =)

Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

Anonym sa...

Har delt på facebook:)

Kristinesevdal@hotmail.com

Marianne L sa...

Delt og liker :)

missml30@gmail.com

BirjitB sa...

Eg har delt på fb.

Nattha Thammarat sa...

Jeg er med! Liker på Facebook!

Email: nattha_93@live.no

Anonym sa...

link delt :D

rankh@hotmail.no

Signe sa...

Trofast både her og på face vøtt :-)

kjerstin sa...

invitert og delt på FB:)

MARIAHS sa...

Gratulerer med så mange fan;) Jeg er fan både på blogg og fb og deler gjerne;) Ha en fortsatt flott dag. KJekt og følge med på alt du gjør,du er kreativ;)

ihila sa...

Delt på facebook :o)

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer så masse! Jeg er med!

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Heisann!

Jeg har visst ikke vært med her før.
Deler deg med alle mine ca. 530 Facebookvenner!
Vennlig hilsen Guri Marie.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

JannePanne sa...

Delt :D

Turid sa...

Har delt og liker bloggen;)

Ann sa...

Liker og deler :)

JunePune sa...

Liker og deler i massevis!
Ha en fortsatt fin kveld..

Anonym sa...

Liker og deler:-)
Mvh Tanja Bolstad

Linda sa...

Liker virkelig bloggen din og FB siå. Har trykt liker og delt med meg =)
Legge meg også til som Følger her ;)

Anonym sa...

Har delt :D

Tante Grusom sa...

Fine fine bloggen :-D

Made By Nina sa...

Om det er så kreativt innlegg vet jeg ikke, men jeg liker virkelig bloggen din. Har lagt meg til som følger og...elsker å få sytips :)
Gleder meg til å se hva du tryller frem videre :)

Unknown sa...

Da er jeg med!

BMB sa...

Delt igjen! :-)

Anonym sa...

deler igjen :-) ma-sto@hotmail.com

Anonym sa...

delt :-)
mvh kahane43@hotmail.com

Anonym sa...

Delt :-)
line.strandli@gmail.com
Hilsen
Line S.

Unknown sa...

liker jeg også :)

deler på facbook med en gang :)

Wenche/chawo sa...

Liker og har delt på facebook

katrine_karlsen sa...

Liker og deler på facebook :)

Anonym sa...

Liker og deler :)

mvh: Sigfred Karlsen. sigfred@live.no

Anonym sa...

Delt! =) (liskarl@hotmail.com)

mvh Lisbet Karlsen! =)

Tove sa...

Liker og deler på Facebook :)

Maichen sa...

Ærme!!!

Anonym sa...

Har delt :)

Bente Pruglhei
bente.pru@hotmail.com

BMB sa...

Liker, og har delt i dag også!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Malin sa...

done :) er så morro og spennende med "give away" :)

Malin Eriksen
MalinE på sykroken

Ann Helèn Kvastad sa...

Da har jeg også likt og delt siden..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...