søndag 13. mars 2011

Babyteppe!

Jeg bestemte meg tidligere i dag for å sy babyteppe. Jeg ville pynte med heklede blomster, og det skulle være til jente. Her er resultatet:


Som dere ser er det hverken jentete eller heklede blomster her:) jeg hadde nemlig ikke nok fleeve eller ull i passende farge!


Selv om det ikke var dette som var planen synes jeg det ble veldig fint! Nå skal det vaskes for å sjekke at kombinasjomen garn/fleece holder mål. Gjør det det blir dette lagt ut for salg med mulighet for å brodere navn på. Tror det blir fint!

6 kommentarer:

Sølvi sa...

Nydelig:-)) Du er flink!!

Happy Mamma sa...

ntåå. så fint det ble! Du er så kreativ! :) -Fever-

marihøna sa...

Kjempefint!!!

Anette {foreldremanualen} sa...

Det ble kjempefint! :-)

Kine`s hobbyblogg sa...

For et nydelig teppe:)

summer82 sa...

Så nydelige ting du lager:) helt bergtatt:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...