lørdag 4. september 2010

Ny kjole:)

I dag morges ringte sviger mor til meg og lurte på om ikke vi kunne ta en tur til Stoff og stil. Det er jo ikke vits å si nei til en tur mener nå jeg;) Dermed for vi av sted.

Svigermor har kjøpt seg ny overlock, og ville at jeg skulle hjelpe henne i gang med den. Og siden poden skulle sove passet jo det perfekt. Så da har jeg og svigermor sydd oss nye kjoler i dag:)

HEr ser dere min kjole. Bildene er desverre svært dårlige... ønsker meg nytt kamera.. Speilrefleks! (hint hint, upcoming bursdag sånn om noen innen fra slekta titter innom;)




Jeg kunne jo ikke være dårligere en svigermor som i dag altså har lært noe nytt i dag(overlock) så jeg fant frem overlockens perlefot og symaskinens snorfot.
Begge bildene under her er kjolen bakfra.
Her har jeg prøvd å få bilde av overlockens snor søm. Det er rullefald som er brukt sammen med snor og perlefot helt nederst på kjolen.

Det vare skikkelig gøy å sy kruseduller med snorer:) Begge bildene under viser snorene sydd med snorfoten. Det øverste bildet fanger fargen i kjolen best.




Jeg hadde forresten bestemt meg for at denne kjolen var for liten til meg selv, men nå er jeg ikke sikker lenger...


5 kommentarer:

Marit sa...

Nyyydelig kjole!!! Håper virkelig du får brukt den.

Unknown sa...

Den var kjempefin!
Utrolig flott med snorer! Jeg kjøpte snorfot for en stund tilbake og den klarer jeg ikke finne igjen :( Fikk ikke prøvd den engang!!

Blir det pakke på oss snart??

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
lykke liten sa...

helle dussen for en fin kjole!!
tror nok jeg også må finne frem snorfoten :)(det var det den het? ..hehe)

Miriam sa...

For en nydelig kjole! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...