mandag 23. august 2010

Pengepunger og nye merkelapper!



Disse tre søte pengepungene har blitt til i dag. Frøet har feber og jeg er derfor hjemme med han. Nå sover han seg frisk(håper jeg) så da benyttet jeg anledningen til å sy litt småtteri som jeg kunne bruke mine nye merkelapper på:)

Neste gang jeg skal bestille lapper skal de være ørlite grann mindre, og ha hjerte på begge sider... sp jeg slipper å tenke når jeg monterer de;)

Stoff: Gammel dongeribukse
Mønster: Eget
Pris: 70,- + porto

2 kommentarer:

Anne Line sa...

Oi så lekre pengepunger!
God bedring til den lille og håper feberen fordufter snart.
Fine merkelapper.
Skal bestille meg noen nye jeg også, men får liksom aldri bestemt meg....

Liten og stilig sa...

Veldig søte pengepunger. Utrolig hva en dongeribukse kan bli til :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...