onsdag 25. august 2010

Easy cotton bukse!

Denne buksen har jeg helt glemt å blogge! Den ble sydd for snart en mnd siden og er en del av barnehagetøyet til frøet. Dvs, den har fått kjørt seg MASSE både ute og inne.

JEg har vært fryktelig spent på hvordan dette stoffet skulle holde seg... og jeg er IMPONERT! JEg tok bildene i dag etter ca 7-8vask, fargen er like god, og INGEN slite merker på buksen, verken i rompe eller knær. Det er bra stoff det:) (da tenker jeg i forhold til 1,5åring som har brukt den ute på grus, sand, i sklie osv)



MAn ser jo at buksen er vasket, for litt krøllet er den jo:)



Lommene ble veldig kule synes jeg:) De er foret med ugler fra ss.

Stoff: Easy cotton fra Sydilla Ribb fra SS
Mønster: MiniKrea 20300

1 kommentar:

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så fin bukse du har sydd!
Lomman likte æi veldig godt:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...