fredag 30. juli 2010

Start problemer...

Enda så lykkelig jeg er over å ha fått meg broderimaskin, må jeg desverre melde om start ptoblemer så det holder... Kjekk og fæl, satte jeg igang å brodere på ene onepiecen som var helt ferdig, BIG TIME BOMMERT!!! dermed er en onepiece klar for billisalg...

Så tenkte jeg at jeg i allefall skulle test sy neste broderi før jeg broderte på neste onepiecen som var helt feridig. Men siden det ble seeeent så tenkte jeg at jeg fikk gå å legge meg sånn ca midveis i brderiet. BIG TIME BOMMERT!!!!! Dermed var enda en onepiece ødelagt... og denne går ikke an å bruke før det hele er sprettet opp... VRÆÆÆÆL!!! Broderi er TUNGT å sprette opp...jaja... snart ferdig... så blir det enda en onepiece på billig salg...

(begge egentlige mottakere får tilbudet først...)

SÅ; etter denne tøffe lærepengen, har jeg test sydd diverse broderier på diverse stoff. NÅ håper jeg at jeg skal greie å brodere direkte på et plagg senere. dvs, jeg har gjort det! VEllykket!!






Denne buksen er sydd i babycord, helforet med jersy og den har fått broderi på baken!! Str 3år ca. Denne henger som modell i Sybutikken:)

2 kommentarer:

Liten og stilig sa...

Kjenner meg igjen når det gjelder å begynne med ting man ikke kan på ferdigsydde plagg.... Det pleier ikke å gå så bra ;-) Men jeg syns nå broderiet du fikk til ble KJEMPEFINT! Hva slags maskin har du fått deg?

Kine`s hobbyblogg sa...

For en nydelig bukse:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...