onsdag 12. august 2009

Opp-ned luen og vennene hans.


idag gikk jeg på med nytt mot og skulle sy ny lue til sønnen min. Fant ut at jeg synes blå elefanter var fint i dag. Og jaggu ble det ikke en feil i dag også... Riktig størrelse denne gang, men opp ned.... Den lange er en litt baggy lue, ble ganske tøff på. Skal prøve å ta du action bilde senere.

Opp ned luen beholder vi selv. De to selger jeg. 130kr inkl.porto for den korte og 150kr. Inkl.porto for den lange. Størrelse 6-9mnd (sendes uten sporing)

3 kommentarer:

manja sa...

Så fine luer, synes ikke det gjør noe om elefantene er oppned :)

UnePune sa...

Fine luer - har det stoffet jeg og, kanskje jeg også skal sy luer =D Men ang. den som er oppned...blir den ikke riktig vei om du bare vrenger den? Eller tenker jeg helt feil nå?

Litefrø sa...

joda det stemmer Unepune, men jeg har vært lat og har ikke sjulte sømmer inni... og så e jeg så lat at jeg gidder ikke rekke opp...;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...