lørdag 8. august 2009

man kan vel sy kjole selv om man ikke har jente, vel?



håper virkelig det... Kjoleverden er jo så utrolig søt og spennende!

Denne kjolen er sydd i stoff jeg har kjøpt av noen damer på sykroken. Mønster har jeg laget selv. Størrelsen er ca 68. Uten at jeg er helt sikker... Skal prøve den på min sønn i morgen og vurdere størrelse ut i fra han... *stakkars*

Ganske fornøyd med kjolen, som er min første. Noen skjønnhets feil er der jo, men kjolen bør jo ikke være så perfekt at den tar all oppmerksomheten fra den prinsessen som muligens får bruke denne...

Denne har jeg ikke bruk for selv, men om du kjenner ei lita tulle som kler grønt, så kan denne kjøpes for 230kr inkl.porto (uten sporing).

4 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

he he... jeg har 2 gutter og har også lyst til å sy kjole heldigvis har venninnen min fått baby for noen uker siden, så jeg kan jo sy til henne:)

hanne sa...

Nydelig kjole!

ennahs lille hjørne sa...

Denne kjolen var kjempe søt!!!


tihiiii... man kan vel sy kjole ja uten og ha jente... bare se i bloggen min...ehhhhh... er så mye fint til jenter synes jeg:) og kjole rhar blitt favoritten min og sy:)

Marielle sa...

næh,så fin den er!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...